Friday, June 27, 2014

Penapis Air Terbaik..Shaklee Get Clean Water Filter




Cuba kita bayangkan air yang diminum setiap hari mengandungi bendasing halus, berbau dan masih ada klorin masuk ke esofagus setiap kali kita minum. Segala macam bendasing itu akan masuk ke tubuh kita. Siapakah yang akan tapis atau filter benda alah tu? Dah tentulah buah pinggang kita kan? Itu baru sehari. Kalau hari-hari, bertahun, berpuluh tahun mcm mana? Cuba kita bayangkan.  Adakah buah pinggang kita dapat menampung beban ini? Tentulah boleh rosak buah pinggang kita. Adakah kita sedar kepentingan air bersih selama ini? Justeru itu marilah kita mengurangkan bebanan buah pinggang kita dengan minum air yang bersih setiap hari.





                         MUDAH,RINGKAS,TANPA GUNA ELETRIK,MUDAH ALIH.

Jernih je kan air di dalamnya..I likee....!!

Ciri-Ciri Penapis Air Terbaik

1. Mudah Alih

Satu-satunya penapis air yang boleh di bawa ke mana-mana sahaja, tidak memerlukan plug atau wayar penyambung kepada paip.Anda tidak perlu mengalihkan perkakasan dapur sedia ada semata-mata untuk meletakkan penapis air.

2. Mesra Pengguna

Get Clean® Water Pitcher mempunyai sistem notifikasi mudah yang memberitahu pengguna bila penuras perlu diganti.Penggantian penuras boleh dibuat sendiri dengan sangat mudah, tanpa perlukan kepakaran, tak perlu panggil tukang servis, dan hanya menggunakan tenaga yang sangat minimum.

3. Mesra Alam

Sistem penuras jug air ini terdiri daripada satu unit penuras sahaja, iaitu blok karbon isian semula yang pertama di dunia yang diperbuat daripada arang tempurung kelapa.Blok karbon ini berfungsi mengurangkan timbunan sisa dan sangat tahan lasak. Ia memberi kesan yang baik terhadap alam sekitar.

4. Menjimatkan

Get Clean® Water Pitcher menghasilkan lebih banyak air bersih pada setiap masa.303 liter (80 gelen) daripada setiap kitaran hidup penuras, iaitu dua kali ganda lebih banyak berbanding jenama lain.

5. Selamat & Semulajadi

Get Clean® Water Pitcher dapat menyingkirkan kandungan plumbum, merkuri, kadmium dan banyak bendasing lain, di samping mengekalkan kandungan mineral air.Ia disahkan berupaya mengurangkan klorin. Bahan sampingan klorin boleh memberi ancaman kepada kesihatan tubuh badan.

6. Pengiktirafan

Get Clean® Water Pitcher diiktiraf oleh Persatuan Kualiti air (Water Quality Association (WQA) sebagai dapat mengurangkan plumbum dan banyak bendasing lain dengan berkesan.
                                  
                                       








BAGAIMANA INGIN DAPATKANNYA?
SMS/CALL/WHATSAPP - 017-2682779


No comments:

Post a Comment